maandag 5 januari 2015

2015

Allereerst wil ik jullie allemaal een gezond, gelukkig en succesvol 2015 toewensen! 

Mijn goede voornemen voor dit jaar is om zoveel mogelijk creatief bezig te zijn en om de gezelschapsspelletjes meer uit de kast te halen. Op creatief vlak heb ik grootse plannen maar daar horen jullie later meer over :)

We zijn al op goeie weg om creatief bezig te zijn want op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar zijn we al in de weer geweest met de scan N cut machine en flockfolie.
Kathy van het kattenasiel Kathy's Cathouse had me gevraagd of ik eens wat figuren voor haar wou uitsnijden met de machine. Zo kon ze wat artikelen maken ten voordele van haar opvang.
Natuurlijk wilden we met plezier het goede doel steunen op deze manier en gepakt met onze machine trokken we naar Kathy.
Tussen de standaard figuurtjes en teksten zaten al heel wat leuke, bruikbare figuren en die konden vlot worden uitgesneden.
Omdat onze beide dochters paardrijden kon een figuur van een paard niet ontbreken natuurlijk!
We vonden een leuke afbeelding en mijn dochter had geluk, ze kreeg een mooi t-shirt van Kathy cadeau om te dragen tijdens het paardrijden.


Ondertussen is mijn fototoestel weer opgeladen en kon ik de beloofde foto van de kerstsnail nemen:


De vakantiesnail laat nog steeds op zich wachten... Ondertussen wacht ik gespannen af tot ik bericht krijg dat mijn naaimachine hersteld is en ik ze kan gaan ophalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten