donderdag 29 januari 2015

I love you!

14 februari begint stilaan dichterbij te komen en hoewel mijn man en ik niet echt meedoen aan Valentijn, wil ik dit jaar toch iets maken voor hem. Ik kwam in de Silhouette Store per toeval een bestandje tegen dat ik zo leuk vind, dat ik het niet kan laten om er iets mee te doen. Het is ondertussen af maar ik kan natuurlijk nog niks tonen of verklappen. Ook voor een vriendin staat er een Valentijnsprojectje op stapel maar ook dat moet nog eventjes geheim blijven :)

Maar niet getreurd, het Valentijnscadeautje van mijn dochter voor haar 'vriendje' kan ik hier wel al showen! Nadat we eerst de plaatselijke stock onveilig hadden gemaakt voor manlief zijn cadeautje, gingen we nog eens langs in de Action.
Dochterlief koos voor een tas waar 'I love you' op moest komen en die ze dan zou vullen met lekkers.
We gingen op zoek in de Silhouette Store naar een leuk bestandje en voila, dit is het resultaat:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten