donderdag 15 januari 2015

Projectje 2

Ik kon het niet laten en heb nog een projectje afgewerkt. Het was de bedoeling om een kaars van een figuurtje te voorzien maar de vinyl bleef niet op de kaars plakken. Ik denk dat het is omdat de kaars niet glad is. Voor de servettechniek mogen de kaarsen net niet glad zijn en waarschijnlijk moeten ze juist wél glad zijn om met vinyl te werken. Dat gaan we nog eens moeten testen (zo heb ik weer een goede reden om nog eens naar de Action te gaan hihi).
Maar geen nood, als het niet lukt op de kaars, dan plakken we het op een tas (die gelukkig net groot genoeg was!)


Het was niet eenvoudig om het mooi effen te krijgen. Door de ronde vorm van de tas zaten er nogal wat luchtbelletjes onder de sticker maar ik heb ze gelukkig weg gekregen. Ik ben erg tevreden over het resultaat :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten