dinsdag 27 januari 2015

Lichtkadertje.

Rond de feestdagen zag ik op de Silhouette Cameo Facebookgroepen heel wat mooie lichtkadertjes passeren. Ik had ook altijd zin om er zo ééntje te maken maar met de Scan N Cut machine zag ik dat niet haalbaar om een fijn tafereel uit te snijden uit vinyl. Met de Cameo daarintegen durf ik dat wel :)
Een kadertje had ik al liggen en de lichtjes van het minikerstboompje lagen  klaar voor als ik dit projectje zou maken. Onlangs toonde iemand iets wat ze gemaakt had voor haar dochter met de mannen van de groep One Direction. Ik toonde het aan dochterlief en ze vond het super. Ik wist meteen welke afbeelding er op het lichtkader zou komen ;) Benieuwd wat dochterlief ervan zal vinden :)


Helaas staat het woord Direction een beetje scheef.  Ik vind het raar want beide woorden werden samen uitgesneden door de machine en samen geplakt op het glas dus ze zijn steeds op dezelfde lijn gebleven. Maar ondanks dat foutje ben ik eigenlijk wel tevreden over mijn eerste lichtkadertje. Ook bij het 'pellen' van de vinyl moet je goed opletten dat je geen kleine losse deeltjes mee hebt en dat ze op hun plaats blijven zitten. Dat is soms écht gepruts maar dat vind ik gelukkig niet erg :)

Ik zou héél graag nog meer zo'n kadertjes maken maar daarvoor moet ik lichtsnoertjes met ledlampjes op batterijen vinden en dat is blijkbaar niet zo evident buiten de kerstperiode. Mocht je er ergens zien met een 20 tal lampjes, laat maar weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten