donderdag 15 januari 2015

Van start met de Silhouette Cameo 2

Gisterenavond was het zover! Post NL stond aan de deur met een pakket voor mij :D
Daar was hij dan, mijn cameo! :D


Ik heb hem braaf nog een nachtje in de doos laten zitten omdat ik met een fris hoofd ermee aan de slag wilde. En deze namiddag was het dan zover! Het is ongelooflijk hoe vlot alles ging. Dat deze machine gebruiksvriendelijker is dan de Scan N Cut is absoluut geen leugen!

Eerst heb ik een paar dingen uitgeprobeerd op cardstock papier. Kwestie van mijn vinyl niet te verspillen aan het ontdekken van de machine en snijstanden van het mes enzo.



Na deze 2 probeersels wilde ik heel graag al eens iets maken met de vinyl. Ik koos ervoor om het glazen theelichthoudertje van een afbeelding te voorzien omdat dat plat is en makkelijker te beplakken dan een ronde tas of kaars. We moeten het niet meteen te moeilijk willen maken hé ;)
Omdat het nog altijd winter is, besloot ik om een sneeuwvlok erop te zetten. Bij de cameo zat ook een kaart waarmee je een maand lang voor een bepaald bedrag dingen kan downloaden uit de Silhouette Store. Daar ben ik eens een kijkje gaan nemen naar de sneeuwvlokken. Méér dan genoeg keuze natuurlijk en zo kon ik ook al eens uittesten hoe dat kopen en downloaden uit de store in zijn werk gaat. De snijinstellingen voor de vinyl waren meteen goed (joepie) en het plaatsen van de sticker ging heel vlot. Zie hier mijn eerste projectje:


Mijn dochter heeft gisteren al haar eerste 'bestelling' bij me gedaan. Ze wil graag een kussen met een paardenhoofd erop voor in haar kamer. Ik denk dat ik er beter eens werk van maak om flockfolie te bestellen! ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten