zondag 27 juli 2014

Strijkparels

Regelmatig zie ik in de snailmails van anderen leuke figuurtjes zitten die van strijkparels gemaakt zijn. Ik kon geen strijkparels van dochterlief lenen want ze heeft daar nooit veel interesse in gehad (en onze zoon al helemaal niet) en dus hadden we er ook geen in huis.
Maar we hebben geluk met een winkel vlak in de buurt die open is op zondag en die hopen strijkpareldingen verkoopt! Kleine zakjes met aparte kleuren, dozen met gemengde kleuren in verschillende formaten, dozen met specifieke figuurtjes, zakjes met grondplaatjes,... er was zoveel keuze dat het moeilijk kiezen was!
Eénmaal thuis ging dochterlief meteen aan de slag om iets te maken terwijl ik op zoek ging op Pinterest naar patroontjes en ideetjes. Ook daar weer zoveel keuze dat het moeilijk kiezen was waarmee ik wilde beginnen.

Uiteindelijk toch een keuze gemaakt en het vogeltje gaat samen met de boekenlegger en de brief morgen op de bus.


Daarna heb ik ook nog een eendje gemaakt voor een andere snailmail waaraan ik bezig ben:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten