maandag 14 juli 2014

Post!

De voorbije weken ben ik druk in de weer geweest met het maken en opsturen van snails dus nu begint er ook vanalles terug te keren. Ik kijk dus elke dag erg uit naar de komst van de postbode! :)

De post van vandaag:


In de bruine enveloppe geen snailmail maar wat inktpads die ik besteld had, ik ben uiteraard ook blij dat deze is aangekomen ;)

Het doosje met de caravan is een vakantiesnail. Op de facebookgroep is er maandelijks een themasnail waaraan je kan meedoen en voor juni was het 'je droomvakantie'. Ik kreeg van Marlou een heel leuk pakketje over 'kamperen'.


Leuke stickers over kamperen, een smoothierecept, tips ivm vakantie en kamperen, ... heel leuk!
Het doosje had langs binnen gordijntjes met een leuke foto erachter, tof gedaan!

De grote enveloppe was van Aletha, zij zou mij poëzieplaatjes sturen in ruil voor een leuke brief en stickers, knoopjes, ... Maar ik kreeg wel wat meer dan gewoon de poëzieplaatjes!


Het was een leuke verrassing om de enveloppe open te maken! Maar het is ook heel leuk om tussen je spullen te gaan zoeken waarmee jij de ander dan weer blij kan maken :)

Ja, ik geniet er echt enorm van van het snailmailen. Vooral omdat je zoveel verschillende dingen erin kan gebruiken qua materiaal en technieken. Het is niet enkel scrapbook of haken of met vilt werken...
Het enige nadeel is weeral eens 'plaats' voor alle spullen. Want doordat je vanalles kan doen, kan je ook vanalles gebruiken en moet alles ook binnen handbereik zijn. Ik zal dus nog eens in mijn kast moeten rommelen en eens herschikken denk ik ;)



1 opmerking:

  1. leuke post! En dat ruimtegebrek herken ik wel - haha. Ik ben nu een jaar ermee bezig en heb aangeschaft maar ook veel ontvangen. Omdat ik het overzicht een beetje kwijt raakte, heb ik nu (bijna) alles op kleur en thema uitgezocht. Dat maakt het makkelijker om thema post te maken.

    BeantwoordenVerwijderen