zaterdag 26 juli 2014

Rommelmarkt.

Vandaag geen schatten op zolder gevonden maar wel op de rommelmarkt! Ik ging vroeger al graag naar rommelmarkten maar nu ik snailmail ben ik echt naar dingen op zoek en is het nog leuker zo :)
Vandaag was het een vruchtbare dag!

Ik vond 5 setjes briefpapier met enveloppen, elk aan een halve euro. Die heb ik dus niet laten liggen :)


En ook nog enkele boeken op de kop getikt. Ik zoek goedkope boeken op de rommelmarkt om die dan te verknippen of prenten uit te gebruiken voor de snails.


Momenteel is het wat rustiger op snailvlak omdat ik heel wat snails terug moet krijgen. Ik wil ook een beetje spullen verzamelen ondertussen zodat ik ook voldoende heb om thema's mee te kunnen vullen. Daarvoor zijn de rommelmarkten zeker niet slecht en nu tijdens de zomer zijn er ook heel veel, komt goed uit! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten