donderdag 31 juli 2014

Nieuwe modellen hangmatjes

Na al het snailmailen kriebelde het gisteren om nog eens achter de naaimachine te gaan zitten.
Ik wilde graag eens een paar nieuwe modellen van hangmatjes maken. Huisjes daar zijn mijn ratjes niet zo gek op dus heb ik het bij hangmatvarianten gehouden.

Als eerste heb ik de 'loopbrug' gemaakt, gewoon een rechthoekige lap die over heel de breedte van de kooi loopt. Ik had er in het midden ook nog lintjes aangestikt maar het was niet echt nodig om de loopbrug daar ook nog eens vast te maken.


Dan was de puntzak aan de beurt. Een leuk hangmatje om te maken, heel eenvoudig eigenlijk en snel klaar!


En als laatste een trippeldekker.


Met de rest van de stof heb ik nog enkele gewone vierkante matjes en een driehoekig matje gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten