maandag 30 juni 2014

Vakantie!

Het is zover, de vakantie is begonnen! :)
Mijn 2 schatten zijn deze week op kamp waardoor ik de hele dag het huis voor mij alleen heb. Ik had al heel wat plannen, zowel huishoudelijk als creatief. Helaas heb ik vrijdag mijn duimnagel pijn gedaan en ondertussen zit mijn duim(nagel) flink ontstoken. Straks dus even naar de dokter want ik kan maar weinig doen aangezien de minste aanraking aan mijn duim heel pijnlijk is :(  En het huishouden doen of knutselen zonder je duim te gebruiken en zonder hem nu en dan eens ergens tegen te stoten is haast niet te doen.
Wat wél lukt is het vouwen van gelukssterretjes! Het is een leuk en rustgevend werkje en ondertussen kan ik een beetje nadenken wat ik ga maken voor de mensen aan wie ik nog een snailmail moet terug sturen.


Vandaag zat er ook weer een heel leuke snailmail in mijn brievenbus! Deze was afkomstig van Moon en zij had met het thema aardbeien gewerkt voor mij.




Zodra mijn duim het toelaat vlieg ik erin om voor de 3 lieve dames van wie ik ondertussen snailmail heb ontvangen iets terug te sturen. Voor de 4de dame ligt de enveloppe al klaar maar natuurlijk kan ik de inhoud pas tonen als ze hem ontvangen heeft. Nog eventjes geduld dus ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten