zondag 1 juni 2014

Buishangmatten

Ik heb een berg fleece liggen, ja echt een berg, en ik wilde deze een beetje doen slinken. Daarom heb ik een paar buishangmatten volledig in fleece gemaakt. Ik had nog 3 fleece babydekentjes liggen die hiervoor ideaal waren qua maat. En zo waren er meteen ook 3 kleine rolletjes fleece minder.

Wat heb ik vandaag geleerd... dat 2 lagen fleece aan elkaar stikken moeilijker is dan een laag katoen en fleece. Ik moest echt zorgen voor voldoende stof aan de rechterkant van persvoetje of de fleece glibberde er gewoon onderuit :(  Bij de eerste hangmat zijn er dus een paar afwerkingsfoutjes daardoor. Gelukkig trekken de ratjes zich dat allemaal niet aan ;) 

Het zullen wel hangmatjes worden voor deze winter want met 2 lagen fleece op elkaar zullen ze het wel lekker warm hebben erin.


1 opmerking:

  1. goed bezig! Eens een slaapzakje voor Nina maken, dat verzet ook wat fleece ;-)

    BeantwoordenVerwijderen