zondag 22 juni 2014

Nieuwe set up voor de Filofax.

Vandaag heb ik één van mijn Filofaxen voorzien van een nieuwe set up (of indeling). Met het sturen van rakjes ben ik gestopt dus dat onderdeel heb ik niet meer nodig. Maar een nieuw onderdeel om snailmailgegevens bij te houden wel! Voor deze agenda had ik nog niet zelf dividers gemaakt dus ben ik aan de slag gegaan.
Dit zijn de nieuwe dividers:




Mijn eerste snailmails zijn ondertussen ook verstuurd, spannend! Het is heel leuk om te doen. Ik heb nog geen mooi briefpapier dus versier ik het papier zelf. Ik kan jullie natuurlijk niks van de inhoud van mijn verstuurde snails tonen want misschien lezen de bestemmelingen wel mee ;) Maar de enveloppes mogen jullie wel zien!



Er zijn ook een paar mensen die hun eerste snail naar mij hebben verzonden en zodra ik die ontvang mogen jullie meegenieten van de inhoud :)

Zo, nu ga ik mijn tafel eens ontruimen want na een knutselnamiddag is daar precies een bom ontploft ;)
Herkenbaar? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten