donderdag 22 augustus 2013

Nog meer kerstkaartjes.

Gisterenavond heb ik mijn probleem met mijn stansmalletjes op een pagina voor scrappers geplaats. Ik kreeg meteen tips van de andere dames. Een paar tips had ik uit mezelf al geprobeerd behalve een extra stukje karton tussen de platen leggen. Ik wist meteen dat dit de oplossing zou zijn omdat het meer druk zou geven. Nadat ik deze morgen eerst wat huishoudelijke taken had gedaan, was het tijd voor een pauze. Ik besloot om aan mijn tafel te gaan zitten en de kartontip eens uit te testen. En jawel, het lukte perfect!!
Wat natuurlijk zorgde voor kriebels om nog een paar kaartjes te maken :) Met de tikkende regen als achtergrondmuziek begon ik er aan en dit was het resultaat:



Vandaag ben ik echt tevreden over het resultaat. Het was ook echt leuk om doen nu de stansjes zo vlot los kwamen! De Merry Christmas tekst op de kaartjes plakken is wel een prutswerkje. Een lijmpen zou hiervoor wel een goede oplossing kunnen zijn denk ik. Ik zet dat alvast op mijn lijstje voor de Hobbybeurs in september.

1 opmerking: