maandag 5 augustus 2013

Boekenleggers

Vandaag was dochterlief zo goed om haar Playmobildorp wat aan te passen, zodat mama ook wat plaats had om zich creatief bezig te houden :)
De oplossing die ik voor dit plaatsprobleem in gedachten had, was helaas toch geen oplossing. Ik dacht er namelijk aan om een opvouwbare campingtafel te kopen waar dochter of ik dan ons ding aan konden doen.
Helaas bleek de campingtafel (zoals ik ergens al had verwacht) te laag en te wiebelig. Mijn man vond op internet nog een ander model waarbij je de poten kon verstellen van hoogte maar we hebben besloten het maar zo te laten. Het is immers vooral een tijdelijk probleem en ik heb ook niet altijd de hele tafel nodig.
Indien dat wel het geval is zal dochterlief dan toch eens plaats moeten maken voor mama ;) Voor de rest zal mama het wel doen met de vrije hoek in het Playmobildorp tijdens deze vakantie ;)

Maar dan nu de resultaten uit Playmobilville ;) namelijk: boekenleggers!


In onze familie en vriendenkring zijn er eigenlijk heel wat mensen die graag lezen. Het lijkt me wel leuk om hen voor hun verjaardag of als kleine attentie voor kerst een leuke boekenlegger cadeau te doen bij hun verjaardags- of kerstkaartje.
Het zijn kleine projectjes die snel klaar zijn en leuk om te maken. Het is weer eens iets anders. Ik ben best tevreden over het resultaat :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten