zondag 2 februari 2014

Een blokkendoosje.

Gisteren was het zover, dochterlief en ik mochten onze toekomstige rittens gaan knuffelen. Ze waren allemaal even schattig en lief, het zal nog een moeilijke keuze worden! Misschien lukt het beter om te kiezen bij ons volgende bezoek, als ze weer wat ouder en actiever zijn.

Maar behalve rittens knuffelen heb ik samen met Marjan ook wat genaaid. Ze toonde me hoe ik een blokkendoosje kon maken. Het blokkendoosje is even simpel als een kubus, alleen komen er rechthoeken aan te pas inplaats van enkel vierkanten. Dit was het resultaat:


In dit blokkendoosje heb ik 3 openingen gemaakt, zodat de ratjes er makkelijk langs alle kanten in en uit kunnen en ook overal zicht op hebben. Hopelijk vinden ze het dan niet nodig om zélf voor een extra uitgang te zorgen ;)

Marjan toonde me hoe je met een siersteek de openingen kan opfleuren.


Ik heb ook weer enkele nieuwe stofjes besteld en weer wat fleece op de kop getikt. Zo heb ik in de vakanties een leuke voorraad om mee aan de slag te gaan :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten