zondag 9 februari 2014

Rittens, stofjes en naaien.

Gisteren mochten we weer op rittenbezoek bij rattery The Green Mile om rittens te knuffelen én om onze toekomstige 2 huisgenootjes uit te kiezen. Geen makkelijk taak om te kiezen tussen al die oooh zo schattige ratjes! Maar uiteindelijk werd de knoop doorgehakt en werden het deze 2 ukjes:

Imiel (geel ) en Ike (grijs)


Ook mijn nieuwe lading stofjes kon ik daar in ontvangst nemen. Het was ook weer een moeilijke opgave geweest om te kiezen tussen al die leuke stofjes maar dit keer koos ik voor onderstaande stofjes:


En aangezien het vandaag geen weer zou zijn om een hond door te jagen, had ik een naaidag voorzien. In de voormiddag was ik druk in de weer met het uitknippen van de stof, om dan in de namiddag vanalles te stikken. Helaas had ik tegen de middag nogal hoofdpijn en op de computer kijken naar de tutorials was er niet bij :(  Ik heb het dus bij eenvoudige modellen moeten houden die ik uit mijn hoofd kan maken.
Voor de ratjes heb ik deze gewone hangmat en een bunkbed gemaakt in een leuk appelstofje:


Ook aan de muisjes hun matjescollectie werd nog eens verder gewerkt. Voor hen heb ik 2 gewone hangmatjes met een restant van de sterrenstof gemaakt:


Ondertussen is de hoofdpijn beter maar het stikken van de andere matjes en huisjes zal voor een andere keer zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten