zondag 19 januari 2014

Kubus en inkruiphangmat

Mijn nieuwe stofjes lagen al eventjes naar mij te lonken maar helaas had ik nog geen tijd gehad om achter de naaimachine te gaan zitten. Maar vandaag was het zover, ik kon ermee aan de slag!
Ik koos ervoor om eerst met het de gele stof met sterretjes te beginnen.
En ik vond het ook eens tijd om iets anders te maken dan de hangmatjes die ik nu al had. Ik besloot een kubushuisje te maken. Het maken van die kubus viel heel erg mee, ik had het moeilijker verwacht.


Daarna was er nog stof genoeg om een inkruiphangmatje te maken. Dat is ook een supermakkelijk model, het was echt in een wip klaar!


Het was een beetje moeilijk om op foto te zetten maar de ratjes kunnen eigenlijk helemaal wegkruipen in het hangmatje. Ze kunnen hun kopje wegsteken onder het stuk waar de knuffelrat haar kopje nu opligt en dan zitten ze lekker weg in het hangmatje. Ik heb zo het vermoeden dat dit hangmatje wel in de smaak zal vallen :)



1 opmerking: