maandag 18 juni 2012

Nog een paginaatje

Tijdens mijn zoon zijn eerste levensjaren hadden we nog geen digitaal fototoestel. Een tijd geleden heb ik eens alle losse foto's die ik nog had gesorteerd. Nu wil ik natuurlijk ook heel graag scrappen met foto's van toen maar de mooiste plakken vast in fotoboeken. Dus... gisterennamiddag heb ik alle negatiefjes en foto's doorploegd om te zien welke ik nog heb en welke ik moet laten afdrukken. Geloof me, ik ben enkele uren zoet geweest! Maar ik heb wel genoten om de babyfoto's weer eens allemaal voorbij te zien komen :)

Maar dat was niet alles wat ik tegen kwam in de foto doos. Ook enkele foto's van mijn broer toen hij een jaar of 12 was en waar hij trots poseert met een mega vis die hij zelf gevangen had. Omdat ik nog steeds in een scrapmood ben, heb ik me meteen aan tafel gezet en al snel had ik een pagina klaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten