zaterdag 16 juni 2012

Een scrapbooknamiddag

Vandaag hadden schoonmama en ik afgesproken om nog eens samen te zitten en te scrappen. Het was al weer een hele tijd geleden en we hadden er zin in! Het was weer een gezellige en productieve namiddag, de inspiratie kwam vlot, wat konden we nog meer wensen? :)

Hier de resultaten:



Op deze pagina moet nog de titel 'Genieten' komen maar ik had geen letters in geschikte kleuren liggen dus dat wordt een uitstapje naar de hobbywinkel (niet dat ik dat erg vind hoor! ;) )


Op deze pagina is het kaartje bovenaan met 'forever with you' de titel. Vorig jaar waren mijn man en ik 10 jaar gehuwd, dat verdient wel een pagina in het album hé :)


Op deze pagina ontbreekt ook nog de titel nl: 'Mmmmm meat' Onze zoon is namelijk een echte vleesliefhebber, een ideaal onderwerpje om over te scrappen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten