zaterdag 3 maart 2012

Scrapbook & more

Zo, hier zijn we met een update :)

Vorige week woensdag was het alweer de 3de scrapbookles. In deze les draaide het rond titels en tekst toevoegen. We mochten de pagina's die we in de vorige lessen hadden gemaakt afwerken met een titel volgens een techniek naar keuze. Ik heb gekozen om letters uit te stanzen met de Big Shot en de pagina van onze poes Lilly af te werken:


Ondertussen ben ik de hobbybeurs ook eens onveilig gaan maken en heb ik weer heel wat spulletjes aangekocht:

 Stempels en stempelstiften

 Embellishments

Splitpennen

Tekstkaartjes, bloemen en meer splitpennen

Verder ben ik ook naar een meeting voor de mensen van het Haakforum geweest. Omdat een meeting bijwonen ergens in Nederland voor ons Belgen (en sommige Nederlanders die dicht bij de Belgische grens wonen) moeilijk is vanwege de afstand, hebben we in België ook eens een meeting georganiseerd. Fran was onze gastvrouw, foto's kan je op haar blog bekijken. Alsook op de blog van Astrid die ook aanwezig was.
Het was echt heel gezellig en we vonden het allemaal voor herhaling vatbaar :)

7 opmerkingen:

  1. Wat een buit! Daar kan je wel wat mee. Er zijn ook al precies veel splitpennen verdwenen van die kaartjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, maar ik was dus samen met mijn schoonma gegaan en we kopen dan vaak samen dingen. Zo hebben we elk de helft van al de splitpennen betaald en dan verdeeld. Bij stempels kopen we bv ook altijd bewust elke andere. We wisselen ze dan uit aan elkaar. Zo hebben we meer voor minder geld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow leuke spulletjes dat je gekocht hebt
    Wel tof dat je zo met je schoonma kan uitwisselen.
    Is inderdaad een serieus voordeel in de portemonnee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat scrappen!

    Ik heb je de liebster blog award gegeven, kijk je op mijn blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Debby :) Laat je me even zeggen welke blog jij hebt?
    Dan ga ik meteen eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoe leuk... aan zo'n meetings zou ik ook wel graag willen meedoen... lijkt me zo tof!!! groetjes, Jewel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Jewel: we staan er altijd voor open om nieuwe mensen te leren kennen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen