maandag 12 maart 2012

Lentekriebels

Wat een heerlijk lenteweer vandaag! Ik had zin om verder te doen met de decopatch sfeerlichtjes maar ik wilde ook zo graag buiten zijn en zonnevitamientjes opdoen :)
Dus heb ik me gewoon buiten gezet met mijn gerief!


Het was heerlijk! Deze avond zal ik een foto nemen van de sfeerlichtjes als de kaarsjes erin branden.

Zondag was het ook opendeurdag in Tiny's (waar ik ook de scrapbooklessen volg) en daar heb ik volgende dingen gekocht:


Vlinder clear stamps, een geel inktpadje, eye-lets en een crop - a - dile (hiermee kan je eye-lets vastmaken en gaatjes maken in oa leer, dik karton, dun hout, stof, dun tin, ... ). Ik had ook nog een paar bladen decopatch papier mee en een paar bladen om mee te scrappen. Komend weekend gaan schoonmama en ik samen zitten met al ons gerief en kaartjes maken. Ik kijk er al naar uit! Kom dus zeker nog eens kijken, deze week zullen er nog een aantal updates volgen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten