vrijdag 11 november 2011

Sleutelhanger 'Gerard de giraf'

Eén van de dames waarmee ik een tijdje geleden naar de hobbybeurs in Mechelen ben geweest, is druk bezig met eigen patroontjes uit te schrijven. Ze was op zoek naar proefhaaksters en ik had me kandidaat gesteld.
Ik kreeg de eer om Gerard de giraf voor haar te proefhaken :)
Dit is mijn resultaat:



Gerard was een heel leuk patroontje om te haken! Helemaal niet moeilijk en het ging lekker vlot. Het aan elkaar naaien van de verschillende onderdeeltjes is nog altijd niet mijn sterkste kant, vandaar dat het ene hoorntje een beetje scheef staat ;) De sleutelhanger is ook nog niet vastgemaakt aan Gerard maar het is wel degelijk een sleutelhanger diertje.

2 opmerkingen:

  1. Ahhh wat is ie leuk!!! Jij maakt zulke leuke lieve dieren! Verliefd!!!
    En dat dat ene hoorntje scheef is, pff, giraffen zijn in het wild ook niet altijd gelijk hoor.... :)

    BeantwoordenVerwijderen