zondag 20 november 2011

De eerste kerstversiering is een feit!

Eindelijk ben ik kunnen beginnen met het haken van wat kerstversiering. Voor grote projecten is het wat te laat dus doen we het dit jaar met kleine dingetjes voor in de kerstboom. Onderstaand engeltje heb ik gemaakt voor schoonmama haar verjaardag :) Regelmatig brengen mijn schoonouders een figuurtje mee voor in onze kerstboom als ze op reis gaan, ik vind dat altijd superleuk om te krijgen. En omdat schoonmama zelf van engeltjes én handgemaakte spulletjes houdt, leek een gehaakt engeltje voor in haar kerstboom me wel leuk!

3 opmerkingen:

  1. Leuk...mooi gemaakt,er zullen wel meer volgen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Knap hoor. Ik denk wel dat ze er heel blij mee is. Is toch een heel persoonlijk kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! En jij bedankt voor jouw berichtje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen