zaterdag 3 september 2011

Op bezoek in een hobbyparadijs

Vandaag  ben ik een kijkje gaan nemen bij Tine's Hobby . Een waar paradijs in vergelijking met de andere hobbywinkel waar ik tot nu toe om spullen ging. Bij Tine's hebben ze veel meer en het is goedkoper, wat wil een mens nog meer hé? Het is misschien iets verder rijden maar dat heb ik er graag voor over!
En natuurlijk heb ik ook wat dingetjes gekocht:


Vilt en naaigaren om het projectje voor dochterlief af te werken. Lintjes, sleutelhangers en ringen om zelf sleutelhangers te maken en knoopjes om het onderstaand projectje af te werken:



Dit hoesje dient om een Labello in te steken (of een tampon kan ook) en aan je tas of broeksriem te hangen.
Ik vond het wel leuk om dit te maken omdat het heel snel af was. En dochterlief heeft er meteen beslag op gelegd ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten