zaterdag 24 september 2011

Hobbybeurs

Vandaag ben ik samen met Fran en Veerle van het haakforum naar de hobbybeurs in Mechelen geweest. Het was de eerste keer dat we elkaar in levende lijve zagen maar we hebben een hele leuke dag gehad :)

Ik wilde graag naar de hobbybeurs om lintjes, kraaltjes, bedeltjes, wol, boekjes en knopen te kopen.
Helaas is er maar weinig te vinden op de hobbybeurzen voor de hakers. Heel wat wol maar helaas vooral om te breien. Veel kralen en bedeltjes maar die waren vrij duur. Om er een mooie ketting mee te maken zou ik ze wel kopen aan die prijs maar niet om een sleutelhanger mee te pimpen.
Maar waar we wel ons hartje aan konden ophalen waren de lintjes :) We hebben heel wat mooie lintjes gezien én gekocht. Zie hier, mijn lintjes buit :)


Even een paar close ups:





En de rest van de aankopen:


2 zakjes met leuke knoopjes, een bolletje wijnrode Catania wol en een boekje met applicaties. Catania wol zou aangenamer haken dan bv de Wibra wol die ik vaak gebruik dus wilde ik dat eens testen. Het boekje met applicaties wilde ik al een tijdje aankopen omdat je er leuke tashangers mee kan maken en kleine projectjes zijn leuk omdat je snel resultaat hebt. En de knoopjes, die komen altijd wel eens van pas om een werkje op te vrolijken.

O ja, en we lieten ons ook alle 3 verleiden om een leuke haarspeld te kopen op de beurs! Ik had ze in de eerste plaats gekocht om vooral voor mezelf te gebruiken maar dochterlief heeft ze al ingepalmd haha!

2 opmerkingen:

  1. Ik vond het ook super leuk! En ik ben dus al volger van je blog (zonder dat ik wist dat het jou blog was blijkbaar :-p Geniet van je buit, mijn kids hebben mijn lintjes ook helemaal goedgekeurd! De haarspeld is nog steeds van mij, benieuwd hoelang dat hier gaat duren haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop wat achter..... :(

    Leuk zo'n beurs!

    BeantwoordenVerwijderen