zondag 11 september 2011

Yes!! Ze is klaar!!!

Een tijdje geleden toonde ik jullie deze foto:


Dit is het geworden: Michi het konijntje



Het patroontje van Michi kocht ik bij Antoinette . Het is een beetje een eigen versie ervan want dochterlief wou een roze konijntje. Ik moest erbij vermelden dat ze 'Roosje' heet ;)
'Roosje' was geen makkelijk project voor mij maar het was wel leerrijk. Met het haken van de beentjes had ik wel wat problemen. Bij het minderen van de steken kreeg ik behoorlijke gaten in mijn haakwerk



en dat was niet de bedoeling. Ik ben 3 keer opnieuw moeten beginnen met het beentje maar dankzij de tip van Antoinette is het dan toch gelukt om een beentje te haken waar ik tevreden over was.
Het borduren van de neus was het grootste struikelblok, daar heb ik echt geen kaas van gegeten en ik heb behoorlijk gesukkeld ermee. Normaal heeft Michi nog een hoedje op met een gehaakte bloem en heeft ze ook een pluizig staartje maar dat heb ik niet meer gemaakt. Dochterlief wachtte nu al zolang op haar 'Roosje'.

En kijk wie mij gezelschap houdt bij het haken op de talloze regenachtige dagen :) Lief hé!


2 opmerkingen:

  1. Roosje is wel een schatje geworden zeg :)
    Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een schatje!!! Roosje! :)
    Goed gemaakt hoor, wow!! En lief! Dat neusje en die oortjes..... Geweldig!!!!

    Ja en je gezelschap.... Die is echt super.... Mooie foto van haar! Wat is ze lief he?

    BeantwoordenVerwijderen