vrijdag 7 november 2014

Sneeuwpopje voor het goede doel.

Onlangs adopteerden wij 2 kittens bij Kathy's Cathouse, een opvanggezin voor gedumpte kittens en katten. Kathy en haar gezin vangen de katjes bij hen thuis op waar ze kwaliteitsvol voer krijgen en alle nodige zorgen (zoals ontvlooien, ontwormen, vaccinaties,...). Maar dit alles kost natuurlijk handen vol geld en dit komt uit hun eigen zak. Omdat ik graag creatief bezig ben toonde Kathy mij een knutselwerkje en vroeg me of ik dat zou kunnen maken. Het leek me niet moeilijk en ik hield deze morgen vrij om de nodige spullen in huis te halen en eens een sneeuwpopje te maken.
Het ging supervlot en ik vond het resultaat héél geslaagd, kijk zelf maar :)


Een schattig en decoratief sneeuwpopje, ideaal om in huis te zetten tijdens de eindejaarsfeesten!
Tijdens het verlengde weekend gaan we samen zitten en een hele collectie sneeuwpopjes maken. Om ze nog wat fleuriger te maken gaan we eens proberen om mutsjes met meer kleur en motief te gebruiken. Wie interesse heeft om (een) sneeuwpopje(s) te kopen, aarzel niet om ons aan te spreken!
De opbrengst gaat volledig naar de zorg van de katjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten