vrijdag 21 november 2014

Kerstkaartjes

Deze namiddag was ik onverwachts vrij en ik besloot om verder te werken aan mijn kerstkaartjes.
Vorige week had ik enkele nieuwe producten gekocht om de kaartjes mee af te werken.
Dit zijn de resultaten van mijn creatieve namiddag:


De sneeuwvlokjes bracht ik aan met Enamel accents. Dat zijn kleine flesjes waar je op moet drukken en waar de vloeistof dan via een fijn buisje naar buiten komt. Het was nog wat wennen om er mee te werken en daardoor zijn de stipjes een beetje groot uitgevallen zijn. Nu weet ik dat ik in het vervolg zo goed als niet mag duwen op dat flesje. Over het inkleuren van de stempel ben ik wel erg tevreden!


Deze stempel vond ik meteen heel mooi en gelukkig was hij vorig weekend weer op voorraad en kon ik er ééntje meer naar huis nemen. De zwarte bolletjes aan de takken zijn ook met Enamel accents gedaan. Bij beide kaartjes heb ik met chalk inkt het wit rond de stempel gestempeld.


Deze stempel vond ik ook meteen heel mooi en lief. Bij het vorig kaartje probeerde ik met glitter embossingpoeder de sterretjes die de toverstok achterlaat wat te laten glinsteren maar dat had niet helemaal het resultaat wat ik wilde. Dit keer heb ik de sterretjes gekleurd met mijn Derwent potloden en heb ze daarna even aangestipt met een 'Wink of stella brush'. Dit is een pen met een fijn penseelpuntje waarmee je heel fijn een lijntje kan trekken of iets kan aanstippen zodat er een lichte glinstertoets ontstaat op je werk. Ook op het sneeuw bracht ik een klein beetje aan.



1 opmerking: