zondag 18 mei 2014

Scan 'n cut machine

Samen met mijn schoonmama kocht ik onlangs de Scan 'n cut machine van Brother aan. Het is iets nieuws in de scrapbookwereld waar je vanalles mee kan doen. Standaard figuren en teksten en randen laten uitsnijden, een stempelafdruk laten uitsnijden enz.

Vandaag heb ik eens eventjes voorzichtig getest hoe het werkt. Ik heb als test een 'klaver' uitgesneden.


Omdat ik met een vraag zit waar ik eerst antwoord op wil, heb ik niet meer verder gedaan dan dit. Maar ik kijk er wel naar uit om verder te experimenteren!

Het is hier nogal stil op de blog maar het zijn weer drukke tijden ook. Communies, schoolfeesten, bijscholingen, ... Maar de grote vakantie komt in zicht en dan gaan we er op creatief vlak zeker weer invliegen! Vervolg verzekerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten