maandag 21 april 2014

Wat ben ik blij, als ik met mijn Filofax bezig kan zijn!

Na een drukke Paasdag vol familiebezoekjes, was het vandaag een relaxte dag thuis. Tijd om creatief te zijn dus :)

De dividers in de Filofaxen zijn van dun karton en ik wilde graag enkele stevigerige exemplaren in de plaats. Ik had een paar heel leuke papierblokjes die ik daarvoor wilde gebruiken maar helaas waren die papiertjes net te klein :(  Gelukkig kon ik in mijn voorraad scrappapier de nodige papiertjes vinden waar ik wel dividers mee kon maken. Daarna de dividers door het lamineerstoestel halen, gaatjes erin maken en klaar!


Verder wilde ik ook een oplossing voor mijn washi tapes. Ik heb er al behoorlijk wat en als ik in een winkel sta en daar al die keuze zie, weet ik soms niet goed of ik bepaalde tapejes al heb of niet. Zo heb ik al een pakketje gedecoreerd plakband meebracht waarvan ik twijfelde of ik het had en ja, nu heb ik het dus dubbel. Niet dat dat een ramp is, het zal wel opgebruikt raken of het kan als cadeautje dienst doen maar het is niet de bedoeling om om de haverklap iets dubbels te kopen natuurlijk.
Dus heb ik 'kleurenstaaltjes' gemaakt van alle tapejes die ik in mijn Domino pocket kan steken. Deze kleine Filofax zit altijd in mijn handtas dus als ik ergens ga winkelen heb ik dan ook altijd de kleurstaaltjes mee :)




Tevreden na een vruchtbare namiddag :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten