zaterdag 5 april 2014

Filofax hier, Filofax daar...

Ondertussen is de juiste agendainhoud voor mijn Filofax al toegekomen en in gebruik genomen. Het is hier een drukke periode waardoor het er nog niet van gekomen was om hier eens te tonen hoe dat zit met dat versieren. Maar hier zijn we dan met het thema van week 12 namelijk 'lente':


Voor week 13 kregen we als thema 'eigen keuze'. Bij mij is het het thema 'Assepoester' geworden.


Week 14 mochten we versieren in het 'Hello Kitty' thema. En daar stond ik want hoewel ik al heel wat winkels had afgelopen op zoek naar stickers had ik nérgens Hello Kitty stickers gevonden! Als je ze niet zoekt, zie je ze genoeg voorbij komen natuurlijk. Maar gelukkig heb ik een nichtje dat een hevige Hello Kitty fan is en zoals ik had gehoopt had ze enkele Hello Kitty stempels liggen. Die heb ik eens mogen lenen en zo kon ik dan toch met die thema versieren :)


Voor de komende week is het thema 'zwart wit', dus dat hebben jullie nog van me te goed ;)

Maar omdat het zo druk is momenteel miste ik eigenlijk ook wel een agenda om mijn 'to do's ' in bij te houden. Mijn Domino pocket is daarvoor te klein, daar kunnen echt enkel mijn afspraken in en mijn A5 dient als dagboek dus daar kon het ook niet in. De Original Filofax kwam in mijn gedachten want op dat model was ik meteen verliefd! En ja, uiteindelijk ben ik overstag gegaan en heb ik een paarse A5 Original gekocht.


Helaas ook weer met een foute agenda inhoud ondanks dat ik het bij mijn bestelling vermeld had maar de firma maakt er geen probleem van om mij meteen een juiste inhoud op te sturen dus we klagen niet :) Het is nu toch vakantie dus we zitten in rustiger vaarwater en de komende 2 weken heb ik dan alle tijd om mij met mijn o zo mooie Original bezig te houden :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten