zaterdag 7 december 2013

Hangmatjes, hangmatjes, hangmatjes...

Wat vroeger dan verwacht komen er 2 tamme ratjes bij ons wonen, namelijk deze avond al!
Heel leuk natuurlijk maar dat wilde ook zeggen dat ik vandaag achter mijn naaimachine moest kruipen om wat extra hangmatjes te voorzien. Zo gezegd, zo gedaan. Ik haalde mijn voorraad stof  tevoorschijn en ging aan de slag. Het eerste hangmatje dat ik uitprobeerde was een 'dubbeldekker', die helaas mislukte (maar gelukkig wel bruikbaar is).


Hoewel ik de tutorial héél nauw heb gevolgd zat de fleece toch langs de buitenkant ipv langs binnen :(
Maar we gaan er niet van wakker liggen, we gebruiken dit hangmatje wel in de zomer, dan liggen de ratjes wat frisser dan op fleece ;) In de toekomst gebruik ik voor de dubbeldekkers enkel nog fleece of katoen voor aan béide zijden, dan kan het niet meer mis gaan ;) Het stofje komt uit een stoffenpakketje van de Action:


Daarna besloot ik om een 'bunkbed' te maken. Dit lukte gelukkig wel :)


Ook dit stofje komt uit het stoffenpakketje van de Action. Voor de fleece heb ik een fleecedekentje gebruikt uit de Action. Zo heb ik heel wat fleece voor weinig geld :)



En als laatste maakte ik nog een 'gewoon' vierkant hangmatje.



Nu gaat de naaimachine weer even aan de kant want er moet nog een kooi ingericht worden en er staat ook een luxesuite van het Playmobilhotel op me te wachten om in elkaar gezet te worden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten