vrijdag 12 juli 2013

Tevreden!

Vandaag ben ik eens op mijn gemak in enkele winkels gaan rondsnuffelen. Dat was al een hele tijd geleden en kan zo ontspannend zijn. Eén van de winkels was het Boekenvoordeel. Daar hebben ze altijd scrapspulletjes liggen voor weinig  geld. Ik botste op een leuk stempelsetje voor verjaardagen en kon het niet laten liggen. Daarnet al even een eenvoudig kaartje gemaakt om de stempels te testen ;)

Het stempelsetje:


Het kaartje:


Ik ben ook eens op zoek gegaan naar een Action winkel in de buurt omdat ik al meermaals gehoord heb dat je daar ook leuke dingen kan vinden voor weinig geld. En inderdaad... de plakparels en foamblokjes kosten daar haast niks! Hiermee heb ik een nieuwe winkel ontdekt waar ik nu en dan wel eens zal gaan rondkijken.

Dankzij een vriendin kwam ik op Facebook terecht op een paar leuke groepen waar je tweedehands scrapspullen kan kopen en verkopen. Daar heb ik een paar leuke koopjes gedaan en nu zit ik vol ongeduld te wachten tot ze hier aankomen! Inspiratie zal niet ontbreken als ik er mee aan de slag ga :)

1 opmerking: