maandag 15 juli 2013

Muisjes

Over het warme weer ga ik zeker niet klagen want ik ben superblij dat we het zonnetje nu veel te zien krijgen. Alleen is het me net een beetje te warm om buiten te zitten... dus houden we ons binnen bezig :)

Een tijd geleden kocht ik een prachtige stempelset van Andrea Jayne en tot nu toe had ik er nog niks mee gedaan. Shame on me! De reden voor dit uitstel: het zijn superfijne afdrukjes om in te kleuren. Maar vandaag geen uitstel meer en ik ging er mee aan de slag!

Een paar vriendinnen wil ik graag een hart onder de riem steken en daarvoor lenen deze stempels zich uitstekend!


Dit afdrukje moet nog verwerkt worden in een kaartje


Het moeilijkste aan het inkleuren vind ik het kiezen van de kleuren die samen horen om de schaduwen mee te kunnen creëren. Dat zal nog wat oefening vragen maar ah, zo blijven we lekker bezig hé :)

1 opmerking:

  1. Die stempeltjes zijn geweldig. Je kaartjes ook. En je hebt prima gekleurd . Ik ben er ook geen ster in. Maar vind het wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen