dinsdag 16 juli 2013

De aanhouder wint!

De kinderen uit gaan logeren dus heeft mama het huis voor zicht alleen :) Deze ochtend nog eens in alle rust de Action doorgewandeld. Ik ging eigenlijk speciaal terug om een soort magneetmap te vinden om mijn nestabilities in op de bergen. Want eens je die hebt losgemaakt uit de verpakking blijven ze er niet meer netjes in :(  Op één van de Facebookgroepen prees iemand die map aan als handige en goedkope manier om zo'n dingen op te bergen maar helaas heb ik er geen meer gevonden.

Maar ik ben niet met lege handen naar huis gegaan! Naast plakparels in allerlei kleuren, een klein cirkelponsje, een heel fijn schaartje en een boel strasssteentjes (voor dochterlief) bracht ik ook nog een pakje met dubbele vierkante kaarten en enveloppes mee. De kaartjes hebben een linnenstructuur en een beetje een metalic look. Die wilde ik wel eens uittesten om een kaartje mee te maken.
Het ingekleurde stempeltje van gisteren kwam meteen goed van pas :)


Daarna heb ik een ander stempeltje afgedrukt om in te kleuren. En dat inkleuren liep niet van een leien dakje... 3 keer ben ik opnieuw begonnen! Maar... de aanhouden wint! :)


Ik ben best tevreden over het resultaat! :)

1 opmerking: