zondag 15 januari 2012

Snijden

Voor de Pizza Box Day volgende week moet je enkel je basismateriaal meenemen. Dat is dan geschikte lijm, schaar, mes, snijmatje of zo'n snijapparaatje. Behalve de schaar had ik eigenlijk niks van dit alles in huis.
Dus op naar de hobbywinkel. Omdat ik echt niet graag werk met een cuttermes heb ik maar meteen zo'n snijapparaatje gekocht.



Daarnet heb ik het even uitgeprobeerd en het is echt een droom om mee te werken. Binnen de paar seconden is je papier of foto mooi recht afgesneden, wat toch niet het geval is als je met potlood en lat lijntjes moet trekken om dan je foto of papier af te knippen. Een aanrader dus om mooi én snel te werken! :)
Het is alleen jammer dat hij niet in mijn knutselbox past maar dan maak ik wel een keer een tas ervoor ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten