zondag 7 augustus 2011

Haakpennenhoesje

Het heeft me bloed, zweet en tranen gekost maar het is me gelukt, ik heb een haakpennenhoesje gemaakt! :)



Het is wel een 'probeerselhoesje', gemaakt uit een paar oude kussenslopen ;)  Omdat ik dit nog nooit geprobeerd had, wilde ik het niet meteen met een mooi stofje maken, maar mooiere versies zullen zeker nog volgen! Dit hoesje heb ik gemaakt volgens het patroon van Mme ZsaZsa , ik heb het alleen een beetje aangepast zodat er ook een schaar inkon en gezorgd voor een flapje bovenaan zodat mijn haakpennen er niet uit kunnen glijden. Zeg nu zelf, voor iemand die al 12 jaar geen naaimachine heeft gebruikt (en die daarvoor nu ook geen hopen ervaring had) is dit nog geen slecht resultaat hé ;)

1 opmerking:

  1. Wow!
    Zie je dat je onwijs creatief bent! Ik zou niet eens weten waar ik beginnen moet.... haha!

    Maar mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen