zondag 12 oktober 2014

Kaartje met scan 'n cut machine

Het is lang geleden dat ik nog eens geblogd heb, maar hier zijn we dan met een update!

Een tijd geleden werden mijn schoonmama en ik de gelukkige bezitsters van een Scan 'n cut machine. Alleen was het niet zo makkelijk als we dachten om ermee aan de slag te gaan. Ondanks het lezen van de handleiding en het opzoeken van filmpjes op internet wilde er niet veel echt lukken. Gelukkig was Elke van Crafts & things zo lief om ons eens een paar uurtjes onder haar hoede te nemen en ons in te wijden in het gebruik van de machine. We hebben véél geleerd! Nogmaals bedankt Elke!! :)

Vandaag haalde ik onze machine boven om een geboortekaartje te maken voor iemand die binnenkort moet bevallen. In de Scan 'n cut zitten heel wat voorgeprogrammeerde letters, woorden en figuren en ik had daartussen het woord 'boy' gezien. Dat leek me wel leuk om een eenvoudig babykaartje mee te maken. Dit is het geworden:


Op de achterkant heb ik een klein envelopje gemaakt met de Enveloppepuncher om de centjes in te steken.


De komende maanden zijn er weer een boel jarigen in de familie dus er zullen zeker nog een paar kaartjes gemaakt worden met behulp van de Scan 'n cut en ook aan de kerstkaartjes zullen we stilletjes aan moeten beginnen als we ze zelf willen maken. Mijn volgende post zal niet zolang op zich laten wachten, beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten