dinsdag 8 oktober 2013

Het tafelprobleem...

is opgelost!!! Een tijdje geleden vertelde ik jullie dat onze eetkamertafel zowel de speeltafel van mijn dochter is, als de scraptafel voor mij. En dat het hier soms eens zeuren was / is bij elkaar was om de tafel te kunnen gebruiken. We hebben toen al heel hard nagedacht over hoe we dat konden oplossen maar vonden niet echt iets. Maar nu heeft het probleem zich onlangs zélf opgelost!
Mijn dochter was vorig schooljaar gestart met pianospelen en dus hadden wij in huis plaats gemaakt voor een piano. Dit schooljaar zag dochterlief het echt niet meer zitten om verder te doen met notenleer en dan kan pianoles volgen natuurlijk ook niet meer. Zo kun de gehuurde piano terug naar de winkel en was er plots plaats vrij in huis. Die plaats was net ruim genoeg om een werkeloze partytafel neer te zetten die vanaf nu dienst doet als 'speeltafel' :)
Dochterlief is gelukkig want deze tafel is iets minder breed waardoor ze makkelijker overal bij kan en mama is blij omdat de eetkamertafel nu ook eens proper ligt én vrij is als ik eens wil scrappen.
Iedereen tevreden! :) Het creatief bezig zijn staat helaas weer op een lager pitje nu want het schooljaar is voor mij ook weer begonnen en dan schiet er niet veel vrije tijd meer over helaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten