zondag 16 november 2014

Stempelafdruk op een kaars

Gisteren ging ik naar de opendeurdag van Craft & Things en daar zag ik kaarsen met een (ingekleurde) stempelafdruk op. Ik vond het heel mooi en besloot om dat hier thuis ook eens te proberen. Ik koos één van mijn nieuwe stempels en ging aan de slag.


Het eerste hert stempelde ik met Sephia kleurige inkt maar op de zachtroze kaars is dit kleur niet zo goed te zien. Op een witte kaars zal dit vast beter te zien zijn maar ik heb momenteel alleen bolvormige witte kaarsen en daarop kan ik de afdruk niet mooi effen leggen om te verhitten.
Dus probeerden we het nog eens opnieuw met zwarte inkt.


De zwarte inkt is een andere soort en drukt wat minder fijn af.  Maar zoals je ziet valt het hert nu wel mooi op :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten